Tidenes drligste helg

Da er det mandag igjen, det er litt godt selv om jeg skulle nske helga kunne vart lengre. Fikk s vidt tid til treffe kjresten - og det er utrolig kjipt...
Noe annet som ogs har vrt kjipt er treninga denne helga. Har ikke gjort noen verdens ting, har bare spist godis og god mat. Jeg har vrt mye ute lekt sammen med tantebarna og s var jeg p jobb p lrdag, men ingenting av det kan betegnes som trening. Dmmekrafta mi blir sterkt redusert nr jeg kommer til steder der det er "fri" tilgang p godis og usunnheter. Jeg klarer bare ikke la vre - derfor er det s godt nr jeg er p hybelen, alts at jeg ikkje kjper inn slike ting - da blir jeg ikke fristet.

Men som sagt s er det mandag og ny uke - s da er det bare sette igang med trene igjen og glemme helgas utskeielser. I dag har vi styrketrening de to siste timene av dagen - og somregel er det s beinhardt at mange har problemer med g ned trappene etterp! S det gleder jeg meg til - skal holde dere oppdatert p ukas trening.

- Har du noen tips til hvordan jeg kan bli bedre med ikke spise s mye godis, nr jeg har "fri"tilgang p det?


Ha en fortreffelig mandag alle flotte mennesker!

Fresh start

Jeg har da bestemt meg for opprette en anonym blogg her jeg legger ut om treningen min. Dette er mest for meg selv slik at jeg skal ha oversikt over treningen, framgangen og endringer som skjer etterhvert. Treningskortet er innkjpt - og tatt i bruk for ca en mned siden, og resultater begynner vise seg allerede!
Idag var jeg nedover p Fysio for en liten treningskt.

kta besto av:

  • Oppvarming p tredemlle
  • Kneby - 10x3 med 50 kg totalt
  • Benkpress - 10x3 med 30 kg totalt
  • Bicepscurl - 10x3 med 5 kg p hver arm (manualer)
  • Lrpress - 10x3 med 90 kg totalt
  • Situps p maskin - 10x3 med 29,5 kg totalt
  • Mottrekk - 10x3 med 22,7 kg totalt (ryggvelse)
  • 15 minutter p Ellipsemaskin - 255 kcal forbrent

Jeg er fornyd med dagens trening! Grsdagens trening besto av nesten samme - bare ikke kondisjonstreningen p slutten av kta!
Da jeg kom hjem fra trening blandet jeg meg en EasyLife shake med jordbrsmak, lagde meg ei skl med CottageCheese og epler, og litt senere spiste jeg ei skl med kylling, ris og saus - nr man er student kan ingen mat g til spille - haha!


Slikt hjelper p motivasjonen!!

Les mer i arkivet November 2012

Kategorier

Blogg

Arkiv

November 2012

Lenker

blogg.no F din egen blogg!

Design

hits