Tidenes dårligste helg

Da er det mandag igjen, det er litt godt selv om jeg skulle ønske helga kunne vart lengre. Fikk så vidt tid til å treffe kjæresten - og det er utrolig kjipt... 
Noe annet som også har vært kjipt er treninga denne helga. Har ikke gjort noen verdens ting, har bare spist godis og god mat. Jeg har vært mye ute å lekt sammen med tantebarna og så var jeg på jobb på lørdag, men ingenting av det kan betegnes som trening. Dømmekrafta mi blir sterkt redusert når jeg kommer til steder der det er "fri" tilgang på godis og usunnheter. Jeg klarer bare ikke å la være - derfor er det så godt når jeg er på hybelen, altså at jeg ikkje kjøper inn slike ting - da blir jeg ikke fristet.

Men som sagt så er det mandag og ny uke - så da er det bare å sette igang med å trene igjen og glemme helgas utskeielser. I dag har vi styrketrening de to siste timene av dagen - og somregel er det så beinhardt at mange har problemer med å gå ned trappene etterpå! Så det gleder jeg meg til - skal holde dere oppdatert på ukas trening.

- Har du noen tips til hvordan jeg kan bli bedre med å ikke spise så mye godis, når jeg har "fri"tilgang på det? 


Ha en fortreffelig mandag alle flotte mennesker! 

Fresh start

Jeg har da bestemt meg for å opprette en anonym blogg her jeg legger ut om treningen min. Dette er mest for meg selv slik at jeg skal ha oversikt over treningen, framgangen og endringer som skjer etterhvert. Treningskortet er innkjøpt - og tatt i bruk for ca en måned siden, og resultater begynner å vise seg allerede! 
Idag var jeg nedover på Fysio for en liten treningsøkt.

Økta besto av: 

  • Oppvarming på tredemølle
  • Knebøy - 10x3 med 50 kg totalt
  • Benkpress - 10x3 med 30 kg totalt
  • Bicepscurl - 10x3 med 5 kg på hver arm (manualer)
  • Lårpress - 10x3 med 90 kg totalt
  • Situps på maskin - 10x3 med  29,5 kg totalt
  • Mottrekk - 10x3 med 22,7 kg totalt (ryggøvelse)
  • 15 minutter på Ellipsemaskin - 255 kcal forbrent

 

Jeg er fornøyd med dagens trening! Gårsdagens trening besto av nesten samme - bare ikke kondisjonstreningen på slutten av økta! 
Da jeg kom hjem fra trening blandet jeg meg en EasyLife shake med jordbærsmak, lagde meg ei skål med CottageCheese og epler, og litt senere spiste jeg ei skål med kylling, ris og saus - når man er student kan ingen mat gå til spille - haha! 

 

 
Slikt hjelper på motivasjonen!! 

Les mer i arkivet » November 2012
hits