Fresh start

Jeg har da bestemt meg for opprette en anonym blogg her jeg legger ut om treningen min. Dette er mest for meg selv slik at jeg skal ha oversikt over treningen, framgangen og endringer som skjer etterhvert. Treningskortet er innkjpt - og tatt i bruk for ca en mned siden, og resultater begynner vise seg allerede!
Idag var jeg nedover p Fysio for en liten treningskt.

kta besto av:

  • Oppvarming p tredemlle
  • Kneby - 10x3 med 50 kg totalt
  • Benkpress - 10x3 med 30 kg totalt
  • Bicepscurl - 10x3 med 5 kg p hver arm (manualer)
  • Lrpress - 10x3 med 90 kg totalt
  • Situps p maskin - 10x3 med 29,5 kg totalt
  • Mottrekk - 10x3 med 22,7 kg totalt (ryggvelse)
  • 15 minutter p Ellipsemaskin - 255 kcal forbrent

Jeg er fornyd med dagens trening! Grsdagens trening besto av nesten samme - bare ikke kondisjonstreningen p slutten av kta!
Da jeg kom hjem fra trening blandet jeg meg en EasyLife shake med jordbrsmak, lagde meg ei skl med CottageCheese og epler, og litt senere spiste jeg ei skl med kylling, ris og saus - nr man er student kan ingen mat g til spille - haha!


Slikt hjelper p motivasjonen!!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kategorier

Arkiv

Design

hits